Eylül 13, 2008 · İzle · (No comments)

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx
Nisan 14, 2010 · İzle · (No comments)

Continue reading →

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx
Nisan 22, 2010 · Adult Hikaye · (No comments)

selam arkadaşlar ben istanbul ümranide oturuyorum ismim ahmet 20 yaşındayım. kız kardeşim esra 18 yaşında uzun saçlı zayıf 55 kiloda çok güzel bir kızdır. 3 ay önce babam ve annem köydeki dedem rahatsızlandığı için onun yanına gitmişlerdi. bize bikaçgun gelmeyeceğiz evde dikkatli olun şunu şöyle yapın diye tavsiye ettiler ve gittiler. bende evde oturmaktan canım sıkılmıştı arkadaşım hakanı çağırdım. bizimkiler köye gitti evde canım sıkılıyo Continue reading →

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

Mayıs 4, 2010 · Adult Hikaye · (No comments)

mrb herkese adım cüneyt 20 yaşındaym 1,68 boyunda 65 kloyum teyzem ise 31 yaşında 1,65 boyunda 55 kilo çok bakımlı kapalı bi kadın teyzemle aramda geçenleri anlatıcam sizlere bu hikaye gerçek bir hikaye bundan 4 5 ay önce teyzem eşiyle sornları oldugu için sex hayatınında sorunlu oldunu anladm bigün onlara gittim pc sinde sorn vardı yaparmısın dedi olur dedim gittim pcye forlat atım pc yaptıkdan snra teyzem mutfaktaydı yanına gittim 1 tane de oglu vardı 10 yasında oda dışarıda oynuyodu mutfaga gittim muhabbet etmeye basladık ben arkasndan geçtim su aldım öbür tarafdan biraz mutfak dar oldugundan dokundurarak geçtim sonra suyumu içtikden sonra arkasından çok degilde hafif yapıstım ellerimi beline atım Continue reading →

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx
Nisan 21, 2010 · Adult Hikaye · (No comments)

merhaba bn burak başımdan geçen bir olayı anlatıcam teyzemle teyzem istanbulda tek başına oturan harika götllü bi hatundu belliydide azmıştı evli değildi amı sik görmemişti bir gün yazlıkta denizden geldiğimde duş almıştım ve odaya girip üstümü giyiniyordum ki birde ne göreyim teyzemin mavi sexsi kilodunu gördüm ve aldım 31 çektim yaladım kokladım çok hoşuma gitti Continue reading →

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

create counter