Nisan 24, 2010 · Adult Hikaye · (No comments)

arkadaşlar hikayem gerçektir kolpa hiç değil ben sürekli çalıştığım iş yerinin kapısına çıkar sigara içerim geçenlerde mahalemize birileri taşındı bende merakk etmyorda değildim hani neyse yibe kapıda sigaramu çerken yanımdan bi kadın geçti ama ben fazla etkilenmedim çünkü evli çocuğu vardı bu kadın artık çok rahat takılmaya başladı bana durduk yerde işlerin iyimi sen nasılsın iyimisin felan dyor benide tahrik etmeyede başlamıştı artık niyetimi bianlık bozdum yan binada oturan bi azgın kadın var onunla arkadaş olmuş sürekli onagidip grliyordu kafaya koymuştum sikicektim artık onu kaşınıyor binaya girerken iş atıp göz kırpıyordu bigün binata girerjen bekle beni içerde işareti yaptım oda içeri girip ışığı saji yakmamıştı çer anisen daldım hiç konuşadan dudaklarına yapıştım abi korku vardı birazda bende heran biride gelebilirdi işimi hemen bitirip sikmek istiyoum seni dedim şaşırdı tabi tekrar onu duvara dayadım bacaklarını aralayıp gşrdim arasına ileri geri yapıp deliryiyordum onu sonra arkasını çevirip eteğini kaldırıp kilotunu indirm derken elimi tutup enge olmak istesede yapamıyordu zevke geliyordu ben hedegine çok takınfım artık o mükemel götü çlrıl çıplak önümdeydi ve hemen benşm aletidayadım göt deliğine itiyorum ama alnak istememiyor casına sıkıyordu kendisini iyde delirfim artık taşaklarım patlamak üzereydi bi hamleyle yere tatırıp o mükemel götne çöktüm ve arakadım kalçalarını yavaşa giriyor bense korkamasını hiç canın yanmıycak çok hoşuna gidicek zevk alıcakısın diyor işimi kolaylaştırıyordum tabi birden göt deliği aralanmış bense yaeısından çoğunu köklemiştim artık hızls gidip gelmeye başadım boşslnamsk için aklımıbaşja bir yerlere veriyordum aletimi arkasıdn çıjsrıp aynı posisyonda ön tarafına sürtrüp amından akankan suları sikime sürüyordum gene taş gibi olan sikimi amına hızl kökledikten sonra üzerine yığıldım kasıklarını sıkıp aaşkarından çekip kafasını arkyaesnetiyordum çok haz almıştı kesinde eşiyle böyle şikişmeyi hatılamıyordur ve noşslıyorum dedim oda içime sakın stma diyordu hemen ayağa kalkıp ağzına soktum sikimi ve bir titemeyle boşaldım ağzına yüzne miçdesi kalktı tabi kocası sitmse benim yaşatığım bu kısada ola bu zevki tatımamıştır kocası işte iken beni çağırıyor uzun uzun her posisyonda sikiyorum onu adını bile yeni öğrendim çok sikişken biriymiş evde çok rahat şikişiyor korkusundan apartmanda pek karşılık verememişti artık sikim yara olmuştu çok azgın sekx manyağı biriydi bebi deli eden bir tarafıda buydu zaten bu kişi çok güzel de değil çok çirkinde değil ama zevkten uçuroyo her zaman şimdilik ilişki kimseler bilmiyor oda çok korkuyor eşinide çok seviyor anlıycağınız kadın bıkmış hergün kuru fasulye pilav yemeketen neyse arkdaşlar kendimize iyi bakın iş cesaret te bitiyor birkere daha anladım byyyy

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx
Mayıs 7, 2010 · Genel · (No comments)

İri popolu kadınlardan çok çabuk tahrik olurum. Geçen arabam arızalandı işe mecburen otobüsle gitmek zorunda kaldım. İyiki de arabam arızalanmış :) otobüs tıkış tıkıştı artık ön kapıdan yolcu alamıyordu şoför lafı fazla uzatmayayım önümde bir bayan olduğunu fark ettim ve ayakta poposunu tamamen bana yaslamıştı o kadar yuvarlak ve diri bir poposu ve incecik beli vardı ki. Zaten bedenlerimiz yapışmış şekilde gidiyorduk. Önümdeki canavara hakim olmaya çalıştım ama nafile çok iri bir organım olduğundan zaten önümdeki bayan anında tepki verdi ama onunda benimde yapabilecek bir şeyimiz yoktu. Ben irkilmiş vaziyette kendimi geri çektikçe o iyice bastırıyordu hatta organımı eziyordu poposuyla. Belli ki onunda hoşuna gitmişti bu durum ben artık kendimi iyice kaybetmiştim demir gibi olmuş penisim zonkluyordu ve  tedirgin tedirgin etrafıma bakıyordum birisi fark edecek diye ama herkes aynı durumdaydı. Otobüste adım atacak kıpırdayacak yer yoktu Beykoz’dan Kadıköy’e kadar böyle gittik. Kadın daha da cesaretlenmiş organıma kazara elini atmıştı ve boyunu keşfeder cinsten yoklamış ve göz ucuyla bana çok anlamlı bakmıştı. Birden kalem kağıt çıkarıp çantasından bir şeyler karalamaya çalıştı ve pardon inecek var diye seslendi otobüs durdu. Maalesef bu güzellik burada bitti derken inerken kağıdı elime tutuşturuverdi.
Continue reading →

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx
Mayıs 30, 2010 · Genel · (No comments)

Selam arkadaşlar ben Emre, üç ay önceydi arabam arızalanınca o gün iş yerine otobüsle gitmek zorunda kaldım. İş dönüşü yine otobüse bindim ve arka koltuklara doğru oturdum elimde de bir poşet vardı. Otobüs kalabalıktı benim olduğum yere 45-50 yaşlarında bir bayan geldi ve ben ona yer verdim. O da ayakta kaldınız poşetinizi ben tutayım, yere bırakın dedi. Bende bıraktım otobüs dolu olmasından ve virajlarda falan istemeden de olsa insan önündekine sürtüyor, benim aklim da önce art niyet yoktu. Fakat bayan sürtünmemden rahatsız olmayınca bende hiç istifimi bozmadım. Ama bu arada benim ki kalkmıştı ve bayanda bunun farkındaydı. Bu arada istemesem de ineceğim durağa gelmiştim. Fakat bayana bir türlü açılamıyordum, yere doğru eğildim poşetimi alırken eliyle poşeti gösterip kulağıma içine bak dedi. İnerken de beni iyice süzdü, poşetin içine baktığımda telefon numarası yazılı kağıdı buldum. Sonra ne oldu biliyor musunuz o bayanın yalanmadık yeri kalmadı.

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx
Nisan 24, 2010 · Adult Hikaye · (No comments)

Merhaba ben  29 y aşında bir erkeğim g eçen aylarda yaşadığım bir hikayeyi sizlerle paylaşmak istiyorum.Derya adında bir kızla çıkıyorum yaklaşık 1,6 7 boylarında balık etli göğüsleri büyük güzel bir kız ikimizde sex yapmak istiyoruz bir türü yapacak doğru  yer bula  mıyoruz bende çok   azgınım sikim her zaman kalkık şekilde geziyorum çok ama çok azdım.Beni öğlen aradı annem gidiyor  evde yalnızım seni bekliyorum gelince apartmanın yakınına beni ara dedi.Bende bahane buldum işyerinden izin aldım gittim. Continue reading →

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx
Nisan 26, 2010 · Genel · (No comments)

slm arkadaşlar lafı uzatmadan direk konuya gireceğim bi gün halamlalara gitmiştm halamın kocası halk otobüslerinde çalışıyor ve gece nöbeti vardı o gün halamla babannemi hastaneye ziyarete gidecektk halam banyo için hazırlandı bende delikten gözetledim çok muhteşemdi halama yakın olabilmemnn planlarını yapıyodm ama nafile yaklaşamıyodum halam üstünü deiştiriken aklıma şeytanlık geldi halam çırılçıplaktı bende halama çok güzelsn dedim tşk etti neyse pantolon gydi hadi cıklaım dedi bende kapıyı kapattım hala dur dedim sana bişeydicem ama kimseye söleme dedim olur dedi hala seni çok istiyorum bi kere yapalım mı dedim duymamış olayım dedi hala nolur dedim olmaz dedi bir tokatla yere serdim aglamaya basladı mutfaktan yağı alıp götüne sürmeye başladm sonrada sikime sürüdüm yavaş yavaş soktum yapma dedi bende birazdan yap yap die yalvarcan dedim sana veremem dedi vermezsen koca götünün üstüne oturamazsın dedim çakıyla tehdit ettim mecburen verdi yavaş yavaş soktum halam ıhhhhhhhhh aohhhhhhhh ohhhhhhhh ayyyyyyyyyyyyyyyy yandm dedi 5 10 kez gel gitten sonra sesler ohhhhhhhhh ohhhhhhhhhhh gelmeye başladı belliki çok zevk alıyodu bana daha önceden nerdeydn puşt dedi götünü şamarlayarak sikmeye başladm öle bir zevk aldm ki anlatılamaz halamın deliği genişlemişti halam nabtn bana dedi bende kes lan dedim sonra amına geçtm ama am pek fazla güzel deildi yıllarca halamın frikikleriyle yetindm ama şimdi gerçğini yaşıyodm halama 3 kez boşaldm yolda giderken tekrar zevke geldm ve çalıların arasına yatırdm soydum sikimi tükürükledim derken 3 kamyoncu geldi lan ibne nabıyon lan burda dediler karı sikiyom görmüyonuzmu dedim parayı vern sizde sikin dedim tamam ama 3 ümüz birden göt deliğine sokcağız dediler halamda olmaz gürkan bunu bana yapamazsın deince bende kes dedim kamyoncular ilk baş parmaklarıyla sonrada yaraklarıyla halamı tahrik edip gittlier halamın deliği ölyle geniş oldu ki içine herşeyi alıyordu bende onu hastaneye gitmekten vazgeçirip kendi evine götürdüm ve orda paso götten siktm mutfaga bile sikim götünde taşıyarak götürdüm mküthiş birk zevkti halamı o gün sabahlara gecelere kadar aralıksız götten siktm halam memnun olmuştu artk her zaman götünden sikip pezevenklik yapıyorum

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

create counter