ben evliyim şu an 39 yaşındayım bundan 4 yıl önce başlayan halan devam eden ilişkimi anlatmak istiyorum o zamanlar 35 yaşındaydım apartman komşumuz selim beylerle akraba gibi devamlı iç içe görüşür konuşurduk kızları suna gün geçtikçe güzelleşmiş 19 yaşında bir genç kız olmuştu çok seksi bir görünümü vardı aklımdan hiç bir kötü niyet

beslemez kız kadeş yada kızım görür severdim son zamanlar bize geldiğinde frikikler veriyor du bana karşı önceleri kaza diye aldırış etmiyordum ama sonra bana kaçamak bakişları çay verirken göğüslerini göstermek için eğilip elinden geleni yapması solanda yalnız kaldiğimızda bacak bacak üzerine atarken karşimda kilotuna kadar göstermesi beni artık hep onu düşünür ilk fırsatta nasıl sikeceğimi tasarlamaya düşündüm artık zorlada olsa öyle böyle sikecektim yazın gelmesiyle eşimi memlekete gönderdim artık zil çalınmasi

ve kızın gelmesini bekliyordum yada bir bahane ile yardım amaçlı çağiracaktım beklediğim oldu kapı çaldı karşimdaydı hayırdır babamlar evde yok yalnız kalmam için babamlar hakan abinin yanında kal dediler dedi içeri girdi abi şevkati ile konuşmaya başladık çay demleyeyimmi dedi yok artık sen büyüdün dolaptan iki bira getir içelim annemgil duyarsa dedi ben

söylemem sen yok canım dedi biraları yudumlamaya başladık ikimizde bir birimizi ,istiyorduk cesaret edmek zordu ürkütmek istemiyordum hakan abi diye konuşmaya başlıyordu şiş dedim bugün iki arkadaşız bana hakan diyeceksin dedim peki dedi hakan diye lafa başlıyor du bir de sigara ikram ettim almadı elimdeki sigarayı alarak bir nefes çekti ikimize bir yanan sigara yeter dedi sonra bir anda dudaklarım onun dudklarına değmiş çılgın gibi öpüşüyorduk oracıkta halının üzerinde kılığını bana verdi o günden

buyana gizlilik içinde ilişkimiz tam gaz gidiyor onunla seks yapmak en büyük tutkum hiç bir kadın onun gibi seks yapamaz seks sınır tanımadan seks yapıyoruz onun amını götünü sikmeden duramıyorum amının sularını yalamazsam göt deliğini yalamaz ağizındaki tükrükleri ağizima tükürtmeden hasta olurum


Hikayenin devamını oku »

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

slm ben istanbul bayrampaşadan ezgi. 20 yasındayım ve özel bi iş yerınde sekreter olarak calısıyordum. giyimimle fiziğimle çok seksiyim zaten… bi gun iş yerınden ayrılırken patronum bıraz daha kalmamı ıstedi. kendısı cok yakısıklı ve genç idi.. ben de memnunıyetle kabul ettım. bı yandan iş yapıyorduk bı yandan da ben de o da bırbırımızden gözumuzu alamıyorduk. en sonunda dayanamadım ve onu istediğimi belli ettım. en sonunda o da dayanamadı ve gömlegımın dugmelerını cözerek gögüslerimi ellemeye basladı.o kadar güzel oksuyodu ki benı daha da azdırıyodu. yavas yavas öperek aşagıya doğru ınmeye basladı. ben de bı yandan taş gibi olmus sikini oksuyordum.
Hikayenin devamını oku »

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

Merhaba, bu bir örnek mesajdır, bunu istediğiniz gibi değiştirebilir ya da silebilirsiniz. Blog topluluğumuza hoşgeldiniz.

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

slm bilmiyorum okudunuz mu ama daha öncede yazmıştım.yine bi hikaye ile karşınızdayım:) hatırlatma(18 yaşında 180 ela gözlü delikanlı):) eski kız arkadaşım dan ayrıldıktan sonra bi sürü çevrem olmuştu. diğer kızlarda tanıyodu artık beni.tiyatro da başarılıydı okulda ünlü sayılırdım. bi gün okul çıkışı arkadaşım aylin in annesi o nu almaya gelmiş ti. aylin de çok hoş bi tipti.benim esprilerime felan çok güleri aramız iyidi kısaca.ben onu utangaç
Hikayenin devamını oku »

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx

yengem oldukca guzel benım gozumde amcamın karısı yengeme ilgim vardı ama bukadar bellı edeceğime ınanmıyo ıdım…. yengem etıne dolgun kılolu 85 kg cıvarı balık etlı sıyah saçlı ve dolgun kalçalı bırı ıdı…. ılk ona dokunarak başlayan tacızımı anlatacagım sıze yengem gıle bırgun gıttım evde amca oluda vardı.. oturdık yerde çay içiyoz o ara benım çoraplar ıslaktı ve çıkarmıstım neyse ben yengemle yanyana amca olu karsıda ıdı yerde oturuyoz bır ara ayağımı uzattım ılerı yengemın arkasına doğru parmaklarım kalçasına dokunuyo ıdı ve ben bır sure sonra hıssetmıyo dıyerek dokunmalarımı sıklastırdım ve ılerı gıderek bır ayak parmağımla eteğini aşağı sıyırdım bıraz kalça gırıntısıne busefer dığer ayak baş parmağımı surttum ve oynaştım tepkı yoktu bu boyle 2 saat devam ettı ve o gunu kapatarak eve gıttım ama ertesıgun gerı gelecektım ve geldımde.. ertesı gun evde ıdı ama yanlızdı busefer o kanapede bende ayağının dıbınde yerde ıdım neyse ayaklarımı ayaklarına doğru uzattım ayağımdakı çorabı çıkardım bır bahane ıle ıslandı dıyerek ve uzattım ayağımı baldırlarına dokundurdum onun ustunde eşofman vardı.
Hikayenin devamını oku »

Hikayeyi PAylaş!
  • Facebook
  • Twitter
  • Digg
  • FriendFeed
  • Mixx
Kardeş Siteler

create counter